Games Advent Calendar 2024
In de Games Advent Calendar 2024 reis je met de trein door een magisch winterwonderland. Je reis duurt 25 betoverende dagen, van 1 december tot Kerstmis. Stop bij elk station voor een spannend nieuw cadeau. Haal je spel en begin direct met spelen.
VEEL NIEUWE SPELMODI – Beleef enkele populaire terugkerende spelconcepten in een nieuwe setting of geniet van vele nieuwe. Van Bobsleigh Relay, Polar Cross, Snowdrifer Racers tot Frostbreaker en nog veel meer, begin gewoon met spelen!