Garden Simulator
Verse groenten, gezond fruit en prachtige bloemen - nu heb je de kans om je eigen perceel te onderhouden en de gewassen te oogsten. Je hoeft je niet meer thuis te vervelen - vandaag kun je van de natuur genieten. Cultiveer je eigen virtuele tuin, verzorg de planten en oogst ze en verkoop hun opbrengst.
In Garden Simulator krijg je je eigen lapje grond, plaats je decoratieve elementen en verzorg je de planten voordat je hun opbrengst verkoopt. Hoe groter je opbrengst, hoe meer je kunt verkopen en hoe meer geld je kunt uitgeven om jouw stukje paradijs verder te verbeteren. Met ontelbaar veel vrij te spelen mogelijkheden en extra content worden je groene vingers maximaal uitgedaagd!