Garten of Banban 4
Je kunt nergens anders heen dan naar beneden! Ga verder waar Garten of Banban 3 was gebleven en verken de mysterieuze onderwereld! Vermijd de onaangename bewoners van de instelling, maak vrienden met degenen die er niet op uit zijn om u te pakken te krijgen, en zoek uw kind.
Met een hele onderwereld die je kunt verkennen en overleven, heb je volop mogelijkheden om eindelijk wat vrienden te maken. Ondanks het verdachte gebrek aan mensen in het hele etablissement, zul je je nooit alleen voelen! In Banban's Kindergarten zijn er in elke hoek vrienden te maken!