Garten of Banban 6
Na de gebeurtenissen van Garten of Banban 4, word je gedwongen om weg te rennen en nog dieper in de mysterieuze instelling te duiken die Banban's kleuterschool is.
Je hebt geen vrienden meer om te maken. Vanaf nu ontmoet je alleen nog maar nieuwe vijanden die ervoor zorgen dat je je nooit meer alleen voelt!