Garten of Banban Bundle: 3 + 4
Ga verder waar Garten van Banban 2 stopte en verken het mysterieuze etablissement dat groter bleek te zijn dan iedereen had gedacht! Vermijd de onaangename bewoners van het etablissement, maak vrienden met degenen die het niet op jou gemunt hebben en vind je kind.
De diepten van het mysterieuze etablissement dat Banban's Kindergarten is, bleken veel groter te zijn dan iedereen had gedacht, met veel verdiepingen die gebouwd zijn onder de ogenschijnlijk onschuldige Kindergarten die in de eerste game werd verkend. Met vrienden die overal aanwezig zijn, heb je geen andere keuze dan dieper in de plek te duiken in de hoop je kind te vinden.
Blijkt dat vrienden maken niet zo gemakkelijk is! Ondanks het aantal kansen dat je hebt gehad om vrienden te maken, faal je nog steeds elke keer. Maar als je nog dieper in de instelling duikt, zul je misschien meer succes vinden in de lagere niveaus. In Banban's Kindergarten zijn er in elke hoek vrienden te maken!