Kruip in je comfortabele robotpantser en maak een avontuurlijke tocht door een buitenaardse wereld vol vreemde wezens en verraderlijke obstakels in een dappere poging om je gestrande kapitein en zijn neergestorte ruimteschip te redden. Glip uit de veilige cocon van je technologische hoogstandje en volg je katteninstinct door nauwe tunnels en mysterieuze waterwegen om nieuwe wapens en uitrusting te verzamelen. Het avontuur wacht op je in Gato Roboto!
Verken het ondergrondse doolhof van een buitenpost ver weg in de ruimte en ontdek de laffe streken die zijn uitgehaald voordat je daar aankwam.
Knal en mep je een weg door vijanden en obstakels in een flexibel robotpak en neem het op tegen de bewakers die overal in de basis gestationeerd zijn.