GemaBoy Zero Origins
Een paar jaar na de gebeurtenissen van PLOID en Uchusen hebben de Ploïden de patrouille gevormd die tijd en ruimte beschermt om te voorkomen dat het verhaal van V.O.I.D. en PLOID met Dr. Elo... Je verandert in de ultieme PLOID X, maar er is iets mis met je herinneringen. Je moet naar het multiversum reizen op zoek naar de heilige schijven die de nodige informatie bevatten om de laatste stap te kunnen zetten en te kunnen evolueren.