Gems of Magic: Lost Family
Gems of Magic is een match-3 spel waarin handgetekende kunst met een avontuurlijk verhaal over magie en juwelen wordt gecombineerd. Verken het betoverde bos in een kalme wereld van geesten en magie. Er vormt zich echter een donkere wolk boven het bos en Hurricane heeft de familie Fuzzy ontvoert! Help de magische wezens om de familie Fuzzy te redden en het betoverde bos in oude glorie te herstellen.