Genso Chronicles
Ga op reis met Light, een inwoner van Selka Village, die na toetreding tot de begeerde Holos Over-militie zweert zijn dorp te beschermen. Tijdens een missie valt het dorp echter ten prooi aan een onbekende aanvaller, waardoor het in puin achterblijft. In wanhoop hoort Light de roep van een wachtersbeest. Om kracht te verkrijgen, volgt Light de woorden van het wachtersbeest en vervult een mystiek contract.
Dompel jezelf onder in een meeslepende wereld waar banden het lot vormen en strategische verbeteringen een pad naar de overwinning smeden. Zal je gehoor geven aan de roep van de wachtersbeesten en het lot van Light herstellen? Doe nu mee aan het avontuur!