In de levendige en gevarieerde omgevingen die speciaal voor dit spel zijn ontworpen, krijg je geen tweede kans. Precisie is cruciaal!
In alle spelmodi zijn de locaties van doelwitten en objecten willekeurig, voor nog meer speelplezier!