Ghost Trick: Phantom Detective
BANG! Een schot weerklinkt door de donkere straten van de stad. Maar terwijl een leven eindigt, begint het verhaal... Sissel wordt wakker als geest en komt tot de ontdekking dat hij niet alleen zijn leven, maar ook zijn geheugen kwijt is. "Wie ben ik? Wie heeft me vermoord? En waarom?" Sissel heeft slechts een paar uur tot zonsopgang - en de eeuwige vergetelheid - om de antwoorden op deze vragen te vinden en het mysterie van zijn eigen moord op te lossen, te beginnen met de detective die misschien getuige was van de misdaad. Met de krachten van de doden kun je voorwerpen bezitten en manipuleren en zelfs de tijd terugspoelen terwijl je hersenkrakende puzzels oplost in een verhaal vol eigenzinnige humor en charmante personages.
Deze langverwachte HD-remaster van Ghost Trick: Phantom Detective, de klassieke mysterie-/puzzelgame van Shu Takumi, de maker van de Ace Attorney-reeks, bevat verbeterde visuals en audio. Geniet van nieuwe muziekarrangementen van de beroemde Ace Attorney-componist Yasuma Kitagawa die volledig gesynchroniseerd zijn met de originele muziek, zodat je er tijdens het spelen op elk moment tussen kunt wisselen. Ook is er een nieuwe galerie met illustraties en muziek. Je ziet geen spoken: dit is de ultieme versie van deze hersenkrakende mysterieklassieker!