Gigapocalypse
In Gigapocalypse kun je kiezen uit een reeks verschillende Giga's uit de prehistorie, de uithoeken van de ruimte en de vergeten geschiedenis. Stuk voor stuk hebben ze unieke vaardigheden, mutaties en talloze skins die je ontgrendelt door in niveau te stijgen.
Begin je verwoestende tocht en laat niets heel op verschillende, gedetailleerde locaties in pixelstijl. Heb je je ooit afgevraagd hoe het eruitziet als een gigantisch monster een stadje in het wilde westen verwoest? Of vecht tegen de dappere ridders van de Tempelorde? Gigapocalypse biedt het antwoord. Maar pas op: vervelende soldaten, tovenaars, drones en mechs doen er alles aan om je tegen te houden! Met elke poging wordt je Giga machtiger, tot je de afwisselende, epische baasgevechten bereikt die je wachten na afloop van elk level.
Voltooi missies, voer, was en aai je Giga's, ontdek geheimen om je Giga en zijn 'thuis' te upgraden en ontgrendel schattige, maar dodelijke helpers die met je meereizen.
Gigapocalypse is luidruchtig, punk, metal en anarchistisch, maar bovenal een ode aan klassieke games en films. Echt een game voor het kind dat in ons schuilt.