Zes grote werelden om te verkennen, met meerdere uitgangen en verzamelobjecten
"Ginger - De Tandenfee" is een 2D side-scrolling platformspel. Het is speciaal ontworpen voor kinderen en nieuwkomers in de game-wereld. De leuke en intuïtieve gameplay tovert een glimlach op ieders gezicht. Ginger zal verschillende werelden verkennen die gevuld zijn met obstakels die ze moet overwinnen om haar magische tanden te vinden. De hele reis is educatief en zal belangrijke lessen over tanden leren aan zowel kinderen als volwassenen - want gezonde tanden zijn belangrijk en het onderwerp moet toch leuk zijn.