Glitch's Trip
Glitch is chillen bij zijn favoriete lokale trefpunt als hij iets onmogelijks in de lucht ziet: de manen van zijn thuisplaneet lijken het levengevende Moon Juice te bloeden - en wat zuigen die gigantische brouwerijen het allemaal op? Als Glitch niet weet wat er aan de hand is en er snel een einde aan maakt, wordt al het Moon Juice weggehaald en zal zijn eigen wereld het niet overleven. Kruip in de huid van de lieve held in een actievolle, zenuwslopende platformgame met gelijke delen, meedogenloos en charmant.
Reis rond de vier unieke manen van planeet Verdo, elk met extravagante omgevingen en trippy thema's. Met 100 handgemaakte levels is er veel te beleven.
Explosieve platforms, sluipschutters, zwaartekrachtputten, brutes, lava, lasers, spikes en nog veel meer. Met meer dan 40 unieke gevaren en 16 dodelijke vijanden kom je nooit zonder gevaar te zitten.
Glitch heeft een unieke mogelijkheid om eruit te komen van gekke bijna-dood situaties door middel van steeds ongrijpbaar. Gebruik de mogelijkheid om het milieu in het wild levende manieren te beïnvloeden door middel van wisselgesprek verborgen blokken, flippen de zwaartekracht, of het maken van gebieden gewichtloos.
4 epische bazen in de weg staan om Verdo redden. Bevrijd elk moon van de tiran te bezetten en ontgrendelen het verhaal van hoe ze werden gecorrumpeerd door Moon Juice vele jaren geleden.
De vier manen zijn gevaarlijke omgevingen, maar niets zal Glitch af te schrikken van het redden van zijn planeet. Instant respawns en snelle laadtijden maken het makkelijker om je terug in het spel en het verbeteren van uw vooruitgang.
We ontwierpen het spel een uitdaging, maar met 3 normen van de moeilijkheidsgraad, kunt u Glitch vooruitgang door onze uitdagingen in uw eigen tempo. vermogen Mastered Glitch's? Verhoog de inzet, af te spelen op onze hoogste moeilijkheidsgraad en probeer je tijd te verslaan!