Glyphs of Gitzan is een puzzelavontuur waarin je blokken moet verplaatsen in 50 unieke levels die steeds moeilijker worden. Stap in de schoenen van een jonge ontdekkingsreiziger en ga in bovenaanzicht door levels in pixelart-stijl, waarbij je stenen pilaren over tegelvloeren duwt om ze uit te lijnen met rijen hiërogliefen. Gloeiende symbolen op elke pilaar geven aan in welke richting het licht zal schijnen. Als je alle hiërogliefen kunt verlichten met de pilaren in elke zaal, kun je doorgaan naar de volgende lastige kamer. Kun jij alle geheimen van Gitzan onthullen?