Restaureer oude voertuigen, leg magische tuinen aan, beheer middelen en bouw gebouwen. Dankzij de eenvoudige gameplay en duidelijke trainingen leer je de basics heel snel. En als het moeilijk wordt, kun je de magische krachten van de prinses gebruiken!