GoFishing 3D
GoFishing3D is een simulatiegame waarin je kunt vissen.
De game bevat veel verschillende gebieden waarin je je vrij kunt bewegen. Ook kun je met een bootje varen.
Maak gebruik van vele verschillende soorten haken, aas en andere visbenodigdheden. Je kunt kiezen uit mannelijke en vrouwelijke personages.