Ontdek een mysterieus een landhuis en de familie die daarin leefde.
De ruïnes van een dorp zijn de stille getuigen van zijn laatste momenten. Dat geldt ook voor de ruïnes van Oakmarsh. Hun zwijgende stilte, het stof dat een deken is van wat ooit een rustig dorp was nabij Coventry.