[De toekomst is vreemd]
Als onbetaalde stagiair in de dystopische stad Neo-Cascadia gebruik je kantoorafval als wapen terwijl je je een weg baant door de ongebruikelijke procedurele kerkers onder de kantoren van je bedrijf.
In de kerkers van Going Under kan bijna alles als wapen worden gebruikt, van laptops tot bezems en lichaamskussens. Je kunt ook echte wapens vinden, maar zelfs die kunnen kapotgaan als je niet oppast. Voorzichtig spelen en het juiste wapen kiezen voor de situatie is een must als je je stage wilt overleven.
Op je verkenningstocht kom je krachtige vaardigheden tegen die de manier waarop je speelt veranderen. Leer ze in het café, dan verschijnen ze op toekomstige tochten. Als je een vaardigheid vaak genoeg gebruikt, wordt deze ‘onderschreven’ en is deze beschikbaar om je expedities mee te starten. Combineer meerdere vaardigheden voor waanzinnige wisselwerkingen, dan ruim je de boel in een mum van tijd op.
Voltooi taken voor je collega’s om invloed bij hen te krijgen en hun unieke bonussen vrij te spelen. Kom meer te weten over Neo-Cascadia, de oorsprong van Fizzle en hoe het droneverzendingsimperium genaamd Cubicle de stad is gaan domineren. Kun jij voorkomen dat je bedrijf en jijzelf voorgoed ten onder gaan?