Golazo 2 herinnert op gedurfde wijze aan de gloriedagen van de arcadevoetbalspellen en brengt herinneringen terug aan cultklassiekers die we allemaal kennen. Straatmechanieken en velden zijn toegevoegd aan dit vervolg om meer diepgang aan dit spel te geven. Zeker een perfecte game voor mensen die huiverig zijn voor voetbalmanagers of ingewikkelde hard-core simulators. Gewoon op de bank zitten en spelen!