Golf Zero is een schattig, grappig en origineel klein spel met een mix van slimme golf platforming gameplay.
Om een bal te putten moet je springen, sprinten of glijden, terwijl je ongewone gevaren ontwijkt zoals brutale rotsblokken, wervelende zaagbladen, of fluitende kogels terwijl de uitdaging toeneemt.