Je komt thuis na een jaar in het buitenland te zijn geweest. Je verwacht dat je familie je begroet, maar het huis is leeg. Iets is hier niet in de haak. Waar is iedereen? En wat is hier gebeurd? Ontrafel het mysterie zelf in Gone Home, een verkenningsgame van The Fullbright Company.
Gone Home is een interactieve verkenningssimulator. Onderzoek elk detail van een schijnbaar normaal huis en ontdek het verhaal van de mensen die daar wonen. Open elke lade en deur. Pak voorwerpen op en bekijk ze om aanwijzingen te ontdekken. Zoek uit wat er met de familie is gebeurd door te onderzoeken wat ze achter hebben gelaten.
Een persoonlijk verhaal: Gone Home is gemaakt door veteranen uit de BioShock-serie en het verhaalteam achter Minerva's Den, en biedt de rijke, genuanceerde details van de worstelingen over hoe een familie omgaat met onzekerheid, verdriet en verandering.
Geen geweld, geen puzzels: Gone Home is een geweldloze en puzzelloze ervaring, die je uitnodigt om op je eigen tempo te spelen zonder te worden aangevallen, vast te zitten of gefrustreerd te raken. Dit huis wil dat je het ontdekt.
Volledig interactief onderzoek: ontdek wat er met de Greenbriars is gebeurd door een huis vol persoonlijke bezittingen van de familie en de aantekeningen en brieven die ze achter hebben gelaten te bekijken. Gebruik je observatievermogen om een ​​verhaal samen te stellen dat zich ontvouwt terwijl je het onderzoekt.
Commentaar van achter de schermen: meer dan 90 minuten commentaar van de ontwikkelaars, muzikanten en stemacteurs achter Gone Home. Ga naar de Commentary-stand door op de Modifiers-knop te klikken als je een nieuw spel start!