Unieke fantasierijke puzzels
Gorogoa is een elegante en vernieuwende game in het puzzelgenre. Het verhaal bevat prachtige met de hand getekende illustraties van Jason Roberts.
Mooi in zijn eenvoud en tegelijkertijd bevredigend in zijn complexiteit. De gameplay van Gorogoa is volledig origineel en bestaat uit rijk geïllustreerde panelen die spelers op een fantasierijke wijze kunnen herschikken en combineren om puzzels op te lossen.
Jason Roberts maakte talloze kleine, gedetailleerde en handgetekende illustraties om de indrukwekkende omvang van Gorogoa's verhaallijn voor te stellen.
Gorogoa is niet zomaar een game, het is een kunstwerk dat tot uitdrukking komt door charmante illustraties en verfijnde puzzeltechnieken.