Grand Prix Formula One
Grand Prix Formula One is het summum van racesimulatie, ontworpen voor consolespelers die hunkeren naar de levensechte ervaring van het besturen van een Formule 1-wagen. Met state-of-the-art graphics en physics biedt deze game een ongeëvenaarde duik in de razendsnelle wereld van de professionele racerij. Of je nu een ervaren racer bent of een gepassioneerde fan, je zult volledig opgaan in de intensiteit en precisie van Formule 1.
Laat je overdonderen door de hyperrealistische beelden waardoor elke race aanvoelt als een echte race. Van de strakke lijnen van de auto's tot de gedetailleerde circuitomgevingen, elk element is gemaakt met minutieuze aandacht voor detail.
Voel het volledige geluidsspectrum van Formula One, van het intense gebrul van de motoren tot de subtiele nuances van bandengeruis op rockmuziek. De audio-ervaring in Grand Prix Formula One is ontworpen om je mee te slepen in het hart van de actie.
Kies uit 10 deskundig gemodelleerde Formule 1-auto's, elk met een unieke rijervaring. Beheers de eigenschappen en prestaties van elke auto om je rivalen op het circuit te domineren.
Race op 12 zorgvuldig ontworpen circuits, elk met zijn eigen uitdagingen en strategieën. Van scherpe bochten tot slingerende bochten, elk circuit test je vaardigheden en besluitvorming onder druk.
Ervaar de spanning en precisie van het besturen van een Formule 1-wagen met onze geavanceerde rijfysica. Elk aspect van de besturing, van de grip van de banden tot de aerodynamische impact, wordt natuurgetrouw gereproduceerd voor de meest realistische racesimulatie.