Grapple Dogs: Cosmic Canines
Meer honden = meer actie! De mysterieuze nieuweling Luna gaat mee op avontuur, waar haar uitrusting prikkelende nieuwe gameplay mogelijk maakt. Wissel tussen de zwaaiende held Pablo en de eerst-schieten-dan-vragen-stellen antiheld Luna.
De aaibare, avontuurlijke, acrobatische pup Pablo keert terug, samen met zijn trouwe grijphaak waarmee hij door levels en werelden van over het hele heelal zoeft, lastige uitdagingen en platformingproeven haalt, samen met nieuwe krachten en vrienden.
Verbeter je vaardigheden met de grijphaak - of je vingervlugge schietskills - met optionele verzamelobjecten voor hen die van een extra uitdaging houden. Kijk eens hoe goed je bent in speedrunnen in de timetrials en race tegen de wereld(en) om te zien wie er nu echt de leider van de roedel is.