▪ ESTHETISCHE ERVARING: Behaal 101 verschillende levels, allemaal voorzien van een minimalistisch grafisch ontwerp.
▪ JE ZULT JE NIET VERVELEN: Manipuleer verschillende soorten hemellichamen met unieke eigenschappen.
▪ VERSLAVENDE UITDAGING: De dynamisch stijgende moeilijkheidsgraad maakt elk level uitdagend, maar erg de moeite waard.