Een roguelike ruimteavontuur met een epische twist.
Overal in het heelal worden de zwaartekrachtvelden zwakker, waardoor planeten imploderen. Gelukkig hebben de jongens en meisjes van de Rio Grande Corporation zwaartekrachtlaarzen bedacht, waarmee je op elke planeet moeiteloos elk oppervlak kunt doorkruisen.
Alles gaat goed totdat het bedrijf je kamergenoot Gary ontvoert. Je kunt de huur niet alleen betalen, dus moet je achter hem aan. Samen met je nieuwe sidekick, Newton, ga je op een eenmansreddingsmissie om de mysteries van de verdwijning van je kamergenoot te ontrafelen en te ontdekken wat er achter de Rio Grande Corporation schuilgaat.
Baan je met je jetpack en zwaartekrachtlaarzen al vechtend een weg door steeds veranderende galactische omgevingen om Gary te vinden in dit spannende ruimteavontuur vol actie!
Trek je zwaartekrachtlaarzen aan en pak je teleportatiepistool om je een weg te banen doorheen bazen en vijanden in verschillende levels en omgevingen. Je kunt over elk oppervlak lopen met Newton aan je zijde, en met je jetpack kun je door openingen vliegen.
Doorkruis hordes vijanden met je teleportatiepistool om je kamergenoot te redden uit de klauwen van de Rio Grande Corporation.
Alleen jij staat in de weg van het kwaad dat de Rio Grande Corporation in petto heeft voor het universum en al zijn bewoners!
Ga aan de slag en verander met behulp van mods je teleportatiepistool in het ultieme wapen om het universum te redden. Overal in het heelal vind je mods die je teleportatiepistool extra krachtig maken.
Kies uit talloze aanpassingen om een arsenaal aan vaardigheden samen te stellen dat bij jouw speelstijl past.
Je baant je al vechtend een weg om je kamergenoot te redden doorheen diverse levels vol vijanden uit verschillende delen van het universum. Bij het doorlopen van levels en het vellen van tegenstanders vind je speciale items, aanpassingen voor je teleportatiepistool en buit.
Gebruik alles wat je vindt om Gary terug te halen en de Rio Grande Corporation te stoppen.