Grey Skies: A War of the Worlds Story
Gray Skies: A War of the Worlds Story is een op stealth gebaseerd avontuur voor één speler dat je midden in de invasie van Mars plaatst. Speel als Harper door haar persoonlijke verhaal te midden van de belangrijkste gebeurtenis in de menselijke geschiedenis.
Gebaseerd op het geweldige werk van H.G. Wells, verken het Engelse platteland en ontmoet iconische concepten zoals Black Smoke, Red Weed en natuurlijk de almachtige Fighting Machine en zijn Heat Ray!
Sluip, knutsel en bedrieg de zielen onder de invloed van Mars, en wanneer het allemaal te veel wordt. Gebruik de omgeving in je voordeel of upgrade het vermogen van Harper om Throwables te maken en leer hoe je vijanden op nieuwe en interessante manieren kunt neutraliseren of vermijden!
Crafting - Maak werpwapens en experimenteer ermee om vijanden op interessante manieren te neutraliseren.
Stealth - Sluip door het Engelse platteland of schakel vijanden uit vanuit de schaduw!
Level Up - Vorder Harper en upgrade haar vaardigheden om ervoor te zorgen dat je voorbereid bent op de invasie van Mars!