Grim Legends 3: The Dark City
Sylvia, de acoliet van de mysterieuze orde van monsterjagers, verliest haar geheugen. Een jaar later wordt de Steen van Incarceri - een krachtig artefact dat Koshmaar, een verschrikkelijk monster uit een andere wereld, gevangen houdt - gestolen.
Syliva en haar meester, Solomon, gaan op avontuur dat hen naar de stad Lichtenheim zal leiden, waar de identiteit van de dief niet minder een schok voor hen zal zijn dan de daadwerkelijke diefstal van het artefact.
De heldin en haar mentor zullen hun vaardigheden als detective ten volle moeten benutten en niet alleen de strijd aangaan met de boosaardige krachten in de grimmige gotische stad, maar ook met duistere geheimen uit het verleden. Zal Syliva erin slagen de Incarceri terug te vinden en voorkomen dat de Koshmaar ontsnapt? Zal ze genoeg moed hebben om Lichtenheim en haar inwoners te redden?