Grim Legends: The Forsaken Bride
In de schaduw van een oeroud bos, op het diepste punt van een mistige vallei, bevindt zich het eenzame dorp Ravenbrook. De mensen daar zijn vrolijk en ijverig, en toch erg bijgelovig. Ze omsingelen het dorp met talloze amuletten om kwade geesten op afstand te houden, want aan de andere kant van het bos ligt een ogenschijnlijk bodemloze put, die men de Afgrond noemt. Het is de plek die de bewoners van Ravenbrook het meest vrezen...