Guacamelee! 2
Luchador Juan Aguacate keert terug voor zijn volgende adembenemende avontuur in Metroidvania-stijl. Verken een reusachtige wereld geïnspireerd op de Mexicaanse cultuur en folklore, vol heftige nieuwe schurken en weirdo's (plus een paar oude vrienden!). Leer supercoole worstelmoves om horden skeletten uit te schakelen en lastige platformuitdagingen te voltooien... Zei er iemand iets over een Illuminati-kip? Wij waren het niet!