Guild of Darksteel is een filmisch zijwaarts scrollend avontuur in een rijke, gelaagde en duistere fantasiewereld.
Ga op een duister fantasie-avontuur en volg de onsterfelijke Sellsword terwijl hij naar zin in zijn eeuwige leven zoekt door zich bij de Darksteel-gilde aan te sluiten.
Word een van hun onsterfelijke huurlingen en onderzoek de mysterieuze tunnels onder de steden van Ravenrock.
Spannende gevechten: gebruik een verfijnd gevechtssysteem om korte metten te maken met iedereen die in je weg staat. Ontgrendel combinaties en verhoog hun niveau. Koppel aanvallen en creëer je eigen aanvalsstrategie waarmee je gegarandeerd de overwinning behaalt.
Een levende, bewegende wereld: ontdek de volledige stad Ravenrock en zijn bewoners. Elk personage heeft een diepgaand verhaal en brengt de wereld van Guild of Darksteel tot leven. Of ze nu vrienden of vijanden zijn, hun levens zullen je niet koud laten.
Een diep en gedetailleerd verhaal: Guild of Darksteel is geïnspireerd door klassiekers als Flashback en Vagrant Story. Het vertelt een aangrijpend verhaal over machtsstrijd en zingeving terwijl de personages met hun sterfelijkheid worden geconfronteerd ... of hun gebrek daaraan.
Schitterende artistieke visie: de wereld van Guild of Darksteel bestaat uit duistere, maar zeer gedetailleerde pixel-art en wordt tot leven gebracht door een diepe en stimulerende soundtrack. Het unieke en gedurfde kleurenpalet zet de toon voor je onderzoek naar de duisternis die zich onder Ravenrock schuilhoudt.