Gunpowder on The Teeth: Arcade
Een platformgame met eenvoudige intuïtieve bediening, stijlvolle graphics in retrostijl en een ongelooflijk schandalige moeilijkheidsgraad die steeds verder oploopt naarmate je vordert in de game.
Voer het bevel over een groep soldaten en schakel een groot aantal vijanden uit met behulp van uiteenlopende middelen, waaronder gepantserde voertuigen en vliegtuigen.