Guns, Gore and Cannoli 2
Welkom in de jaren 40. Europa wordt verscheurd door de oorlog terwijl in de V.S. alles wordt klaargestoomd voor de strijd. Ondertussen gaan de zaakjes in de onderwereld gewoon door alhoewel de maffia deze keer een stuk te ver is gegaan, zelfs naar de normen van Vinnie Cannoli. Maak je klaar om ten strijde te trekken nadat je de onthutsende waarheid ontdekt over wat er gebeurd is in de nasleep van de Thugtown-slachtpartij uit Guns, Gore & Cannoli 1.
1944, de oorlog in Europa komt in zijn laatste fase. Het is ondertussen al vijftien jaar geleden dat Vinnie de Thugtown-slachtpartij overleefde. Alles leek voorbij, maar er duiken plotseling losse eindjes uit het verleden op. Zoek uit wie er achter Vinnie aan zit waardoor hij niemand meer kan vertrouwen.
Vinnie heeft een enorme upgrade gekregen op het gebied van mobiliteit. Je kunt nu 360° rond je richten, dubbele sprongen maken, schoppen in de lucht, ontwijkrollen uitvoeren, dubbele pistolen hanteren en uit verschillende wapens kiezen.
Guns, Gore & Cannoli 2 bevat een volledige singleplayer- en multiplayerstand* die volgestouwd is met actie, humor en geanimeerde tussenfilmpjes.
Speel op het Europese slagveld tijdens de Tweede Wereldoorlog. Elk level in Guns, Gore & Cannoli 2 bevat de sfeer van de jaren 40. Elke centimeter van de game is als een foto die genomen werd tijdens de oorlogsjaren uit die tijd. De auto’s, meubels, clubs, muziek, de propagandaposters in de straten en het oorlogsmateriaal op het slagveld ademen stuk voor stuk de turbulentie van de jaren 40 uit.
Wil je liever niet alleen sterven in de loopgraven? Verzamel dan een peloton van vier spelers om samen te knallen. Speel als Vinnie in de singleplayerstand, of laat drie van je vrienden te allen tijde meespelen en versla samen hordes zombies, monsters, gangsters, smerissen, soldaten, tanks en duikboten. Teamwork zal essentieel zijn om de aanvalsgolven van al je vijanden af te slaan in deze nieuwe, onwaarschijnlijk leuke, coöperatieve actiegame.
Guns, Gore & Cannoli 2 zal een geweldige ervaring zijn, niet enkel om te spelen maar ook om te zien. Komische dialogen, dramatische sterfscènes en hilarische vijanden zullen ervoor zorgen dat je deze game met een grijns op je gezicht zal spelen.