Guns of Mercy - Rangers Edition
Alle Rangers worden opgeroepen om de vrede te herstellen. Kies je favoriete held, wapen en meka en schiet de buitenaardse belagers terug de ruimte in!
Guns of Mercy is een arcade-schietgame waarin je je een weg moet knallen door honderden levels.