Blaas je een weg door talloze buitenaardse aanvallen in deze scrollende arcadeshooter! Stuur het schip Habroxia door 15 levels met intense eindgevechten, reddingsmissies, veranderende perspectieven en ongekende verrassingen. Pas je schip aan om je vaardigheden te versterken, ontgrendel de drie eindeloze nevenstanden en red het heelal van een aantal sinistere indringers.