In een wereld waar de productie van honing essentieel is voor overleving, heeft de koningin bij jou, de meest creatieve en bekwame werkbij, de taak gegeven om de honingraten van de bijenkorf te onderhouden en uit te breiden. Maar er is een twist: elke honingraat is een complex hexagonaal puzzel, en alleen door de honingraatcellen perfect uit te lijnen kan de nectar soepel stromen.
Terwijl je de met honing gevulde hexagonale cellen draait, draait en splitst, is het jouw missie om paden (lijnen) vrij te maken om de honing efficiënt op te slaan. Hoe meer honingraten je tegelijk uitlijnt, hoe groter je beloningen in de vorm van gouden nectar.
In de Classic Mode onderhoud je de structuur van de bijenkorf in je eigen tempo, terwijl je elke zet zorgvuldig plant. Maar in de Tijdmodus moet je tegen de klok racen om ervoor te zorgen dat er genoeg honing wordt verzameld voordat de dag eindigt. Pas op in de Bommenmodus, waar schimmige honingbommen dreigen je zorgvuldige werk te vernietigen. En als je op zoek bent naar een echte uitdaging, zal de Geavanceerde Mode je ultieme puzzeloplossende vaardigheden op de proef stellen met complexe honingraatarrangementen.