Halloween Games for Toddlers and Babies
Dit is een leuk educatief Halloween-spel voor kinderen. (Er is ook een demo van dit spel beschikbaar!) Het spel bevat verschillende soorten educatieve insteekpuzzels waarmee kinderen vormen, maten en kleuren kunnen leren kennen en sterren kunnen verzamelen om een extra geheugenspel te ontgrendelen waarin ze paren kaarten kunnen vinden. In dit memoryspel kunnen kinderen vervolgens tegen een virtuele kat spelen. De moeilijkheidsgraad is instelbaar. Alle spellen zijn voorzien van kindveilige, exclusieve, leuke Halloween-illustraties, animaties en geluiden. Houd er rekening mee dat dit spel de aanraakfunctionaliteit van het apparaat gebruikt om te spelen. Kinderen zullen er dol op zijn! Ideaal voor kinderen van 1 tot 7 jaar!