De langverwachte hack & slash Hammerwatch is eindelijk hier!
Dood horden vijanden met gevarieerde looks en skills in unieke omgevingen vol valstrikken, verborgen geheimen en puzzels. Beheers 7 verschillende klassen, waaronder The Sorcerer, een nieuwe klasse op consoles; en gebruik hun unieke vaardigheden.
Speel solo of co-op in Castle Hammerwatch in een fantasy-pixelomgeving. Kruip vervolgens door de woestijn in de Temple of the Sun Expansion en probeer in twee extra speltypes te overleven.