Hammerwatch Anniversary Edition
Trommel je beste vrienden op en ga samen het gevaarlijke doolhof in om kwaadaardige beesten en vijanden te verslaan. Het Koninkrijk Herian ligt onder vuur sinds het moment dat Koning Roland werd verslagen door Blight de Verschrikkelijke en zijn drakenleger. De valse broer van de koning, Heer Archibald, zit nu op de troon als marionet van Blight en zijn schurkachtige wensen.
De Hammerwatch Anniversary Edition is een remaster van de oorspronkelijke Hammerwatch uit 2013 om het 10e jubileum te vieren.
Ga op avontuur in de nieuwe campagne Shaftlocke-toren, naast de al bestaande campagnes Kasteel Hammerwatch en Zonnetempel. Dit spel heeft nieuwe graphics, opnieuw gemaakte karakterklassen met nieuwe effecten, een gloednieuw itemsysteem en nog veel meer!