Hamster Playground
Bereid je voor op een overdaad aan schattigheid, onophoudelijke training en felle rivaliteit terwijl jij en je hamsters uitdagingen aangaan tijdens het doorkruisen van het doolhof, skateboarden en meer! Wees de eerste die de finishlijn oversteekt om beloningen en lekkere traktaties te verdienen!