Het is de bedoeling dat je meer punten scoort dan je tegenspelers.
Happy Words is een bordspel voor twee tot vier spelers waarin je woorden moet vormen.
Je behaalt punten door woorden op het bord te plaatsen. Elke letter heeft een bepaalde waarde, dus het is aan te raden om woorden te vormen met letters die veel punten waard zijn.