In ons universum moet je niet alleen de eindstreep bereiken, maar moet je ook level voor level moeilijke obstakels in een kleurrijke wereld overwinnen, voor een onvergetelijke ervaring. Dit is de arcade-platformgame voor speelgoedliefhebbers.