Harmony's Odyssey
Harmony's Odyssey biedt boeiende en doordachte, op tegels gebaseerde raadsels op basis van het klassieke puzzelidee, naar nieuwe hoogten gebracht, vergezeld van machtige wezens.
Ga op een avontuurlijke odyssee door mythische landen, gepresenteerd als levendige, gedetailleerde diorama's, boordevol boeiende mechanica en gameplay-functies. Elk diorama is divers, uniek en vertegenwoordigt mini-universums - biomen. Kun jij het mysterie rondom de buitenwijken oplossen? Of de thuisploeg in het stadion te slim af zijn?
Ontmoet prachtige, nieuwsgierige wezens en ervaar hun dagelijkse leven vol komedie en drama, waar fabels en stadslegendes worden gedeeld op smartphones en zelfs een draak kan soms vast komen te zitten in het verkeer. Een drietal pinguïns die wat selfies willen maken? Minotaurs die zich klaarmaken voor een nieuwe Bull Football-wedstrijd? Leer ze beter kennen en breng hun kleine werelden samen - stukje bij beetje!
Reis door diorama's van Olympus is vol met dingen om te ontdekken. Onderweg kom je boeiende nevenactiviteiten tegen, waaronder gevarieerde puzzeluitdagingen en minigames. Het oplossen van tegels is slechts een van de manieren om door deze mythische landen te reizen en een rondje goeie ouwe 'Dragonmice Dungeons' klinkt zeker als leuk!