Nou, die vraag wordt nu beantwoord! In Headbangers beweeg je je met 29 anderen als duif door ritmische uitdagingen om te ontdekken wie de nummer één Headbanger is.
Speel minigames met je vrienden in de online, cross-platform multiplayer. Er zijn 23 minigames verspreid over 4 ronden en elk level van Headbangers bevat een nieuwe uitdaging met een prikkelende, unieke, muzikale draai! De ronden worden steeds moeilijker en de muzikale chaos slaat pas echt toe in de laatste ronden. Hou je hoofd roekoel en ga voor het brood!
De minigames stellen je geheugen, ritmegevoel, reflexen en reactiesnelheid op de proef, maar het gaat vooral… om je rapskills! Dankzij de eenvoudige besturing en de meeslepende gameplay heb je het zo onder de knie!
Design je eigen duif met honderden unieke items, zoals outfits, hoofddeksels, brillen, stemmen en bespottingen. In elk game verdien je kruimels, die je kunt uitgeven in de shop aan kostuums, kostuumitems, bespottingen, geluiden en meer! Zie je duif als een schone lei waarop je je kunt uitleven met allerlei items en maak je eigen meesterwerk, net zoals de beroemde kunstenaars Johannes Vermeerkoet en Rembrandt van Reiger.
Speel met maximaal 30 duiven op alle platforms. Op welke apparaten je vrienden ook spelen, jullie kunnen samen de vleugels uitslaan om te ontdekken wie de nummer één Headbanger is!