Na je werk betreed je de straten van Novistan, waar het door jou gepubliceerde nieuw zijn sporen achterlaat. Misschien zie je meer graffiti, boze bedelaars of zelfs een relletje? Of misschien verander je het land wel in een vreedzaam utopia, boordevol camera's en drones die alles wat je doet in de gaten houden. Hoe gaat je nieuwskanaal om met de tragische dingen die staan te gebeuren? Ga je naar een ontmoeting met een illegale groep klokkenluiders of luister je naar de toespraak van de Minister-president?
Onderweg naar huis krijg je te maken met drie hoofdpersonages: Evie, je collega en immigrante, die zich zorgen maakt over haar gezondheid en de steeds groter wordende xenofobie; je broer Justin, een beginnend acteur die worstelt met het bedriegerssyndroom en sociale angsten; en tot slot Rudy, een alleenstaande vader, die voor zijn dochtertje probeert te zorgen en zijn winkel open wil houden terwijl naast hem een grote supermarkt de deur opent. Elke dag geeft je een kijkje in hun leven en hoe de media beïnvloeden wat ze denken.
Maar elke Headliner verdient het om thuis uit te rusten van zijn zware baan. Luister naar de radio en zak onderuit op de zachte bank die je met je zuurverdiende geld gekocht hebt. En kijk uit het raam en zie hoe de stad brandt. Misschien moet je wat lekkers kopen voor je hondje? Of een drone adopteren? Je broer te eten vragen? Of misschien moet je de deuren op slot houden en elke cent verzamelen terwijl het geld zich opstapelt in je flatje?
Na een goede nachtrust wordt het tijd de baas weer onder ogen te komen, nieuwe artikelen te beoordelen en toe te geven aan een groter wordend gevoel van verantwoordelijkheid... en macht.