Hell Pie is een obscene 3D-platformer die wansmaak een geheel nieuwe definitie geeft! In de game grijp je de hoorns van Nate, de ‘Demon van de Wansmaak’. Hij heeft de eervolle taak gekregen om de walgelijke ingrediënten voor Satans beruchte verjaardagstaart bij elkaar te scharrelen. Nate trekt de wijde bovenwereld in om de ingrediënten koste wat kost op tijd te verzamelen. Anders wacht hem een enkeltje hel!
Gelukkig staat Nate er niet alleen voor. Zijn beschermengel Nugget steunt hem overal. Nugget geeft Nate heilige inzichten als hij het nodig heeft en is aan hem vastgeketend. Daardoor kan hij hem gebruiken als grijphaak of slingerwapen. Ook vindt Nate hier en daar hoorns die hem nieuwe, helse vaardigheden geven.
Samen verkennen Nate en Nugget bizarre omgevingen, ontmoeten ze talloze, weerzinwekkende individuen en zijn ze getuige van schokkende gebeurtenissen. Hell Pie is een schandalige versie van de klassieke mascotteplatformer. Beleef het zelf, als je denkt dat je het aankunt!