De hel staat aan onze poorten! Sta op als een van de machtige Hell Warders, een oude orde van helden met unieke krachten en vaardigheden om de duivelse hordes te weerstaan. Dring golf na golf van hels gebroed terug met een arsenaal aan wapens, vernietig hun angstaanjagende commandanten met krachtige vaardigheden en zet je leger van ridders, boogschutters en magiërs in om tegen de helse legioenen te vechten!