Trek het gewaad aan van een duistere magiër terwijl je jezelf verdedigt tegen golven engelen die je proberen af te maken. Hell Well is een top-down survivalgame in een vierkleurige retrostijl. In dit torenverdedigingsspel is je ondergang onvermijdelijk, maar de uitdaging is om zo lang mogelijk te overleven en zoveel mogelijk vijanden mee te nemen in je uiteindelijke ondergang.