Een razendsnelle bullet-hell-platformgame met grote pixels
Kruip in de huid van een demon, versla andere demonen en neem het op tegen extreme eindbazen. Gebruik daarbij krachtige wapens en upgrades.
Fans van klassieke arcadegames kunnen hun geluk niet op. De Arcade Mode biedt namelijk eindeloze, procedureel gegenereerde actie en herspeelbaarheid. Niets staat jou in de weg om een highscore neer te zetten.
De bonte kleuren en grote pixels in Hell is Other Demons worden bijgestaan door een dikke synthwave soundtrack van Rémi Gallego en retro-geluidseffecten van Magnus Pålsson.